Συλλεκτικά κόμιξ




















































11 σχόλια:

  1. Μπράβο! Μας ξυπνήσατε αναμνήσεις πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έξυσες τα παιδικά μου τραύματα.Μιά μέρα η μάνα μου (για να μη χάνω το χρόνο μου)έκαψε όλη τη σειρά του Μ.Η.(από το 1 ως το 500;),τα 4 είδη των "καλύτερων κόμιξ" ,Μυστήρια και Μάσκες,Γκαούρ-Ταρζαν και κάτι απίθανα και άγνωστα (ΤΑΝ,Πλανητάνθρωπος,Αετός των γηπέδων,Γκρέκο κ.ά.)

    Φαρενάιτ 451 φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω για τις αναμνησεις!

    Ημουν φανατικος αναγνωστης του 'Μικρου Ηρωα' και περιμενα την Τριτη - αν θυμαμαι καλα - για την καινουργια εκδοση στο μικρο περιπτερο της γειτονιας μου.

    Υπαρχουν αραγε αυτα τα περιοδικα η' ανατυπωσεις τους προς πωληση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 5 ΚΟΥΤΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ,, ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΣΕΙΡΕΣ ,, ΤΑΡΖΑΝ ΟΜΠΡΑΞ ΜΠΛΕΚ ΖΑΓΚΟΡ ΜΙΚΡΟΣ ΣΕΡΙΦΗΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΟΥ ΜΠΟΥ ΣΕΡΑΦΙΝΟ ΤΙΡΑΜΟΛΑ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ ΚΛΑΣΙΚΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΠΕΡ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΦΤΕΡΟ ,,ΚΑΙ ΚΛΠ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω κλασσικά εικονογραφημένα, 3 σειρές, κόμιξ Ντίσνεϊ ,όλη την σειρά, μικυ κλασσικά ,κ.α.π ,όλα σε υπέρ άριστη κατάσταση σε νάιλον, μια φορά διαβασμένα,για συλλογή αν ενδιαφέρετε κάποιος ,στο 6949209923. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η μαρτυρία είναι αληθινή έτοιμη. Είμαι γυναίκα με 3 παιδιά. Από τον θάνατο του συζύγου μου, έχω βρεθεί σε δυσκολία. Και είχε πολλά χρέη να πληρώσει μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου και να ξεκινήσει τη δική μου επιχείρηση. Ζήτησα από τους γείτονές μου και έχω την τράπεζά μου να βοηθήσει, αλλά οι άνθρωποι δεν θέλουν να με βοηθήσουν. Ήμουν σε σοβαρό πρόβλημα. Απάντησα σε μερικές προσφορές δανείου στο Διαδίκτυο και εξαπατήθηκα δύο φορές. Αλλά για να συνεχίσω την έρευνά μου, διάβασα μια μαρτυρία δανείου που μίλησε για έναν έντιμο και σοβαρό άνθρωπο. Λοιπόν, αυτός ο άντρας που ήρθε σε επαφή είναι ο JEAN LUC και με βοήθησε με ένα δάνειο 60.000 €. Εγγυώμαι ότι πήρα το δάνειο μόνο την περασμένη εβδομάδα και με αυτά τα χρήματα μπορούσα να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Είναι αλήθεια ότι συμφώνησα να πληρώσω για τα χρήματα και να μην βλάψω τους άλλους απατεώνες. Εάν θέλετε να πάρετε το δάνειο, συμβουλευτείτε και καθοδηγήστε σε αυτόν τον άντρα και δεν θα απογοητευτείτε. Εκεί, έχετε τη διεύθυνση email σας: jeanluc_moullard@yahoo.com

    Με το JEAN LUC είναι απόλυτη εμπιστοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ονομάζομαι Bahiti και είμαι εδώ για να ευχαριστήσω τα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα που με βοηθούν στις οικονομικές μου ανάγκες που μου έδωσαν το δάνειο των 6.000 ευρώ που χρειαζόμουν. Στείλτε τους email στο { loancreditinstitutions00@gmail.com} ή στον αντιπρόσωπό του στο whatsapp: +393512114999. εάν χρειάζεστε δάνειο. είναι 100% αληθινά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή